Monday, February 2, 2009

..UIA...kenangan dulu..

hi..dh lame aku x masuk uia even rumah aku xjauh sgt dr uia..
ku g itd nie..berlagak cm student lg..aku dh setahun lbh grads dr uia..ingat lagi kenangan lmpau yg masih bermain2 difikiran aku...rs cm nk study blk lah...xpon amik master..rmai2 kenalan aku yg amik master kt uia nie..ku tumpang gembira dgn korng..aku bangga kenal korng yg terus berjuang dibumi uia nie..*aku nth bila nk smbung study nie..*mgkn professional paper ker??!!nth sape tahu..tuah ayam nmpak dikaki..tuah manusia sape taahu kan..!!!!!!
bercerita aku kt uia nie..skg aku kt itd..nmpk rmai org kt belakng aku yg msih berdiri...tggu pc kosong..lain kali dtg awal ckt..*korng lmbt sesaat jer dr aku td..*kl x..aku pon berrdiri cm tiang bendera ..mmm,time stdy cnie kn..ku sllu gk lepak kt itd..libry..*msjid*..n central nie..mklumlah dulu aku ada teman ke sana kemari..tp sedih bl teringaat kenangan bersama teman yg sentiasa disampin aku kt uia dlu..ku aku berseorngn...m nobody..!!
xpelah..jgn ingt kenangn yg xbw apa2 faedah tu..yg lepas tu..biar lah lepas..life must go on..org ckp..btul tu..kl ikutkn perasaan..aku xnk masuk uia nie..yelah byk kenangan manis dan pahit disini bersama kwn2 n dia..
oklah..cerita ttg uia..uia tetap uia cm dlu..yg bezanyer ialah student...n environment uia...nk tahu..korng dtg sndiri dtg tgk cmner student n suasana uia skrg..mgkn korng rs cm xder pa2..tp personally aku rs n lihat lain dr dlu..
dh dekt sejam ku duk itd nie..esk dh nk kerja..uh3!!cuti 3 hari nie ku rasa cm xckup..nk lagi..nk lagi..cuit!!..guys..aku kene cau dlu..bye n taking care..=)

1 comment: