Wednesday, January 28, 2009

hari penuh tekanan..

slm..hari yg penuh tekanan..kerja belambak..smpi opis meeting dgn bos..smpi 2jam beb..senior aku xdtg 2hari dh..kwn aku cuti madu-bulan(honey moon)..baru kawin..tggl aku yg manage company nie..2 jer 2 org budak baru masuk..tp ku yg kene bg kerja n kene ajar..ku kene handle byk kerja..dh lah kene siapkn sume kerja...kl x xdpt collection/budget bulana nie...cz itu gaji aku beb..uh3..then..tb2 senior aku dtg..lps thari..baru ku tahu pa sebenarnye mslh dia xdtg 2 hari..sedih ku dgr crita mslh dia nie..ku pon turut rs n sedih...kuar air mata aku dgr kisah dia..cmne nk wt kerja kl keadaan dia cmtu..n aku pon dh tergugat dgn bebanan kerja yg byk..kl senior aku xdtg...mmpus aku..lg tensen..nasib baik senior nmpak cool..tenang dgn mslh..
mmm..jam dh 9.07mlm..ku xblk rmh lg..byk kerja..n update "nie' ckt..td "dia" kol aku..bkn nk tnye aku sht ker...ktner..dh mkn lum...tb yg dia tnyer da ker aku post smthng ke rmh dia?tu jer..yelah ku jz some info kpnye..thn xsmpt tnye lbh "dia" dh letak..hatiku penuh persoalan..!!adakah dia.......haaaaaaaaaahhhh..nth lh..xterjangkau oleh akalkuu..tensen2!!

1 comment: