Tuesday, November 30, 2010

~ Nur Fatini Naziha Che Mat ~

Salam sume...
Alhamdulillah...sume selamat...
adik aku Norhayati Ismail selamat melahirkn baby girlz yg sgt cumel pd 3hb November 2010 @HSNZ,Kuala Terengganu..
sebenarnyer...sume ahli keluarga aku terutamanye mak aku..tersangat hepi n syukur kerna kelahiran Nur Fatini Naziha nie..sbb dpt baby girlz..mklumlh fmly ktorg 9 lelaki dan 2 je pmpn..dan dh lame xjg..main2 dgn baby girlz nie..
kelahiran Nur Fatini Naziha nie mmbawa seribu makna kpd keluarga kami..=)
Disini gambar2 anak buah aku yg 2nd...


Ni anak buah yg sulung..Mohd Afiq Arami Che Mat..tgh dukung adiknyer..baby Nur Fatini Naziha Che Mat..afiq pandai dh panggil adik dia..."ieha..ieha..iehaa"..versi pelak budak2 kn..suke sgt...syg sgt afiq kt adik dia..


Sehari slps kelahiran...



hai..amik gmbr i ek...nk posing cmne nie..??!!!


emmmmm...selamat bkenalan..



tenang diriba nenek a.k.a 'mak'...
sbb Nur Fatini Naziha akn panggil mak dia ummi...so mak aku@ nenek Nur Fatini Naziha akn dipnggil 'mak' jerk..lgpn...xnmpk tua lg mak aku nie..he3
Alhamdulillah..."Ya Allah...bglh keharmonian..kebahagian..kesempurnaan dan keberkatan dlm Fmly kami"










No comments:

Post a Comment