Wednesday, March 4, 2009

hari hari berseorangan...

blk kerja cm besa..tensen r mggu nie..xda sape yg leh aku luahkn perasaan aku nie..biar tensen nie sebati dgn jiwa aku..uh3..kl ikutkn nk benti jer kerja..mmmmm..tp biar cari n dptkn kerja ln dlu..lg2 economy skg xbp ok kn..
aku skg kt ITd uia...besalah..kl nk lyn intenet..masuk uia...leh duk lame2 ckt drpd buang duit kt CC tu..cm besa jgk..ramai foreingner lh..da yg itam.. da yg putih...(eh3)...
cm2 aku wt kt itd nie..korng pon tau kn..
cek email..frenzster..gtalk...update nie n tu..n blog..
sbnrnyer aku lpr nie..blk kerja td sempt sgh jp beli kepak ayam 2 ketul kt psr mlm kt opis aku..
balun sorng jer smpi rmh...
skg dh nk jam10..lpr teramat lpr...
sape yg leh bg aku mkn wktu nie..??
sape lg kl xjari tgn aku sendiri aku lah..yg akn mnyuapkn mknn ke dlm mulut aku...hngga aku kenyang...
hari berseorngn aku lengkp dgn aku try motor aku yg baru jer servises td..habis RM200 baik motor...tkr tyr..rantai..spoket..myk itm n air filter...lbh dr kete maintenance mototr aku tau...
blk kerja td sempat bw 140km/jam...tu kira besalh tu..(hahaaha)
nk dtg itd td pon sempat blur2 motor...n test laju..tp jln xok sgt area kubur n uia kn..
k..ku nk wt kerja lk..da jer kerja ku bw blk dr opis nie..(xbuat kot..lgpon words n excel xleh bk lak kt itd nie...dugaan tul)
k...c ya...

1 comment: